miercuri, 1 august 2012

Vine ploaia...










     ''             Bine-mi pare
   In gradina am o floare
   Ploaia o va creste mare ''


   Isi mai aminteste cineva poezia din vechile abecedare ?
   Atunci , in trecutul nu foarte indepartat ,ploaia chiar putea sa creasca mare o floare...
   Astazi ,in conditiile unei poluari tot mai accentuate si a unor schimbari tot mai imprevizibile de clima , ploile actuale pot creea mai multe neplaceri decat beneficii florii...
  Asadar , ce e de facut ?...Eu propun sa construim o sera ,un solar pentru floarea noastra... :-)
  In postarile ce vor urma , mi-am propus sa prezint cateva informatii utile despre proiectarea si constructia unui solar in care fiecare poate cultiva ce doreste , de la legume la flori ornamentale...
  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu